Sjukskrivning och fest

Ja, då var man sjukskriven på 100% då. Funkar inte att jobba just nu då jag bara mår illa, är aptrött och får ont i ryggen om jag sitter för länge och eftersom jag har ett sådant jobb att man inte direkt kan styra över tiderna så fick det bli sjukskrivning. Känns bra för kroppen och så men för ekonomin suger det. Får väl leva lite "parasitliv" på Peter den här tiden... har inte så många val liksom.

Ikväll var det avslutningsfest med handbollen. Det var kul att träffa alla eftersom jag inte träffar dem så ofta nu när jag inte tränar. Hann prata med en del, vissa blev det mindre prat med men är i stort väldigt nöjd med kvällen. Dock var jag lite halvlam och tackade för mig runt 23.15 men äh, var ju där i 4 timmar lite drygt i alla fall. ;)

När jag kom hem blev jag glatt överraskad av min pojke som är världens bästa. Han hade gjort iordning i köket och fixat fint, nånting som verkligen har behövts i typ flera veckor. Blev massa massa glad!! Så ja, nu vet jag vad min pojke gör en fredagkväll när jag är ute och roar mig.... känns betryggande. ;)

Nu börjar det luta åt sängen... har inte sovit så bra inatt då det har blivit x antal vändor på toaletten och en del mardrömmar så ska försöka ta igen det nu tänkte jag. Helgen vet jag inte riktigt vad den bjuder på ännu. Imorgon kväll gör man väl som större delen av svenska folket och tittar på Eurovision song contest och på söndag ska jag/vi vara lite barnvakt åt systerdottern. *mys*

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback