ny familjemedlem

Ja, då var vi fyra i familjen nu då. :) Vi har "tagit över" Niva från Maddä då hon kände att hon hade svårt att ta hand om henne. Jag som alltid har haft två katter "bestämde" då (med Peters medhåll såklart) att jag ville ha en till katt. Hade i och för sig inte räknat med att vi skulle skaffa en till så snart men hittade denna sötnos och blev kär. Så nu består vår familj av mig, Peter, Niva (ca. 15 månader) och Nova (ca. 15 veckor).

Niva har inte riktigt accepterat Nova ännu. Hon morrar och fräser ibland när hon närmar sig men hon har ändå lyckats slappna av ganska bra så vi tror att det kommer lösa sig, bara man ger dem lite tid.


Niva i klädkammaren




Nova undrar vad Niva gör (Niva sitter och morrar under köksbordet)

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Aww, så söta! Jag bara älskar katter. ^^

Postat av: Maddä

Jag saknar Niva något så förbannat. Måste komma och hälsa på snart...

2009-04-02 @ 05:59:41
Postat av: Maddä

Jag saknar Niva något så förbannat. Måste komma och hälsa på snart...

2009-04-02 @ 06:00:49
Postat av: stina(maddes kompis)

gud den är en kopia av min kisse ju =)

2009-07-23 @ 20:46:20
URL: http://mamiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback