AJJ!

Fy fan va ont det gör att sträcka sig! Har sträckt mig inte i ljumsken, inte i höften, men typ i nedre nedre magmusklerna eller nåt. Ont som satan gör det i alla fall! Det värsta var att det var på en match och för första gången senaste matcherna var jag ensam målvakt (självklart!!). Detta innebar att det bara var att knäcka en ispåse, kyla ner som bara tusan och bita ihop. Behöver jag säga att vi åkte på storstryk? (Fast jag undrar hur mycket det hade med mig att göra egentligen... visst, jag släpper in en hel del men vi är värdelösa framåt också så...).

Blir hemma imorgon. Kan ju knappt resa mig upp utan att ramla ihop igen så hur ska jag kunna sitta i en buss och köra? Är dessutom halvrisig så det är nog lika bra att försöka kurera sig. Pojken är också krasslig så han ska tydligen jobba hemifrån imorgon. Lite trevligt faktiskt att få vara hemma tillsammans men om jag känner oss rätt så sitter vi väl bara vid en varsin dator i alla fall. :P



Alla hjärtans dag.... detta massmediala konsumtionspåfund som det alltid är sån stor hysteri kring. Ja, min alla hjärtans dag var nog rätt plain måste jag säga... Vaknade vid halv åtta eller nåt av att pojken gick till jobbet (12 timmars övertid på helg är bra pengar, nåt man vill tacka nej till?? KNAPPAST!!), sov vidare till typ nio, sen satt jag vid datorn och segade, åkte iväg till IKEA och inhandlade presentkort till pojkens bror som fyllde år (kombinerad inflyttningspresent då de har flyttat in i Peters gamla lägenhet), in till stan för att titta på hemligheter, sen hem igen för att sedan åka in till stan, hämta pojken för att åka till brodern där det bjöds på 25-årskalas. Sen hem och dö i sängen. Jätteromantiskt, eller hur? Inte ens blommor fick jag... :P

Nu funderar jag på att dö i soffan eller nåt annat... problemet är väl bara att om jag sätter mig kommer jag nog inte upp igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback