Skrikmaraton

Lillkillen har haft en "pain-in-the-ass"-natt/morgon och vägrar sova... ammade vid 2.30, sen sov han ett tag, väckte honom vid 5.30 för att jag tänkte han skulle äta och sen somna om så vi kunde få sova lite men det var tydligen ett misstag... han åt runt 6 och sen somnade han ifrån innan jag hann ge ersättning... sen blev han grinig så vid 6.45 fick han ersättningen. Försökte få honom att somna men var omöjligt. Han har legat och gnytt och skrikit om vartannat sen dess..!! Spelar ingen som helst roll vad jag gör. Han blir tyst ett tag för att sedan börja skrika igen. Lämnade över honom till Peter då jag har försökt få honom nöjd i 2½ timme utan resultat...

10 minuter senare är det KNÄPPTYST inifrån sovrummet... antingen somnade de eller så har Peter kvävt honom... :P Tydligen duger pappa mycket bättre än mamma (så länge han inte är hungrig för då är det bara mammas tuttar som funkar). Snacka om att känna sig oönskad. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback