BF+5

Inget nytt på bebisfronten... liten trivs alldeles för bra därinne som sagt. Jag tänkte dock lägga upp en liten bild på magen i brist på annat. Det är inte en jättebra bild och jag tycker själv att magen ser mindre ut än vad den är men ja... döm själva...

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Åkte till ICA och hämtade ett paket sen köpte jag en sallad från Islandstorget och efter det blev det hem. Har suttit större delen av dagen vid datorn. Visst, har lite småpyssel jag skulle behöva göra men har inte riktigt orkat idag faktiskt. Får se om jag orkar göra nån mer nytta senare ikväll eller om jag kanske tar det imorgon.


Magen v. 40+2 (4 dagar över tiden)


Kommentarer
Postat av: Mia

OHHH bebismage..!

Du behöver banka lite vett i skrutten därinne, du får påpeka att det faktiskt är dags att komma ut nu!!

Postat av: Mia

Skrutt kanske lyssnade på min påmaning i föregående kommentar att det är dags att komma ut..;)

Håller tummar för dig!!

2009-12-03 @ 12:41:19
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Sandra

Oj vilken stor mage du har!! Hoppas lillen kommer ut snart!

2009-12-03 @ 14:23:51
URL: http://lehnore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback