Bebis

Näe... nu kan jag inte hålla mig längre... jag är så dålig på det här med hemligheter och "hysch-pysch". Varför ska man egentligen hymla med en positiv nyhet, för det är precis vad det är.

Det är nämligen såhär, att jag och Peter ska ha en liten bebis. ^^ Just nu växer en liten sak inom mig som nån gång omkring 1 december ska titta ut till oss. Det är alltså fortfarande rätt nytt vilket innebär att mycket kan hända på vägen, därför har vi valt att vara lite försiktiga med att berätta nu i början. Dock är det redan så många som vet så ja, jag kan lika gärna berätta det för er andra också.

Vi fick reda på det för snart en månad sen, 30 mars plussade jag. Sen dess har vi båda sprungit runt små-leende mest hela tiden. Lyckan är total, om än att vi som sagt är medvetna om riskerna och den omställning det kommer att bli.

Dock ber vi er som läser, att inte yttra denna nyhet för heeeela världen. Det är trots allt inte en jättestor skara som läser min blogg och de som inte läser berättar vi gärna själva för.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag känner mig sååååå gammal som ska bli moster ;)

hihi

men grattis på er

kram

2009-04-23 @ 23:01:28
Postat av: lehnore

ååh grattis!! vad roligt för er! hoppas allt går bra! kramar

Postat av: My

grattis! så roligt för er. blir allt lite avis ;)

2009-04-24 @ 20:29:51
Postat av: Madde<3

åå, nu behöver man inte va tyst längre =) ..GRATTIS, är så glad för eran skull....Puss å kram

2009-04-24 @ 23:54:01
Postat av: Anonym

GRATTIS!! lycka till! kram

2009-04-26 @ 20:27:55
Postat av: jennie

GRATTIS! :)

Gud vad kul för er :) IHH vad glad jag blev när jag läste din blogg nu!! Men vilken tur att vi ses ikväll så får jag gratta dig mer då hihi

KRAM KRAM

2009-05-07 @ 09:46:42
URL: http://jenniej89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback