Förändringar?

Hur kan man ändra nånting hos sig själv som man har levt med hela livet? Hur ska man kunna komma ur dåliga mönster och onda cirklar som man har försökt förändra större delen av sitt liv? Hur gör man för att verkligen ta tag i sig själv? Jag har många sidor som jag verkligen inte trivs med eller tycker om men jag lyckas inte förändra dem, även om jag försöker. Jag tycker att jag blir bättre, för att sen göra exakt samma sak som jag alltid har gjort när jag hamnar i situationen igen. Jag vill inte vara såhär. Jag vill lyckas med mina förändringar. Jag vill orka leva med mig själv. Jag vill inte hata mig själv och mitt sätt att vara. Jag vill älska mig själv.

Det sägs att man inte kan älska någon annan förrän man älskar sig själv. Stämmer det verkligen? För i så fall vill jag lämna in en överklagan. Jag ÄLSKAR Peter, trots att jag inte älskar mig själv.


Kommentarer
Postat av: Hannah

man kan älska andra utan att älska sig själv, tycker jag med iaf! Men Sandra, glöm aldrig vilken fin o bra människa du är! kram

2009-02-12 @ 00:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback