När ömhet övergår i formalitet

"Puss puss" i varje avsked blev plötsligt "vi hörs". Är det då man ska känna sig dissad kanske? Är det då man ska börja tro att det faktiskt är en själv det är fel på, med tanke på att detta skifte skedde efter en träff? Jag tar i alla fall åt mig.

Ska det vara så jävla svårt att helt enkelt bara kläcka ur sig "okej, det klickade inte mellan oss" istället för att bara sluta höra av sig. När "heeej :D" det första man man får direkt när man loggar in övergår till att man själv är den enda som tar kontakt, ja, det är då det är kört.

Så jävla typiskt.. jag hamnar fan alltid i den här situationen. Det får mig att börja förstå att det måste vara mig det är fel på...

Jag är så less på det här nu så det finns inte. När ska folk börja stå upp för vad de känner, och dessutom våga uttrycka det, oavsett åt vilket håll det gäller?!

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag känner igen mig så jävla mycket, det blir alltid så för mig med. Och jag klandrar mig själv. Men jag tror inte att det är fel på dig och mig, det är bara männen som är idioter. De klarar inte av oss för att de är veka småpojkar. ;P puss puss

2008-05-18 @ 22:00:25
Postat av: Ellinor

det är de som är idioter o vi är bra.. så är det, som jag sagt förut, lyssna på thåström, han är smart o säger "det är ni som är de konstiga o jag som är normal" - så är det bara!
men vet hur det känns! är så jävla less på fega små svin som inte kan va ärliga.. *suckar tungt*

2008-05-18 @ 22:07:58
Postat av: Lisa

Jag tror det handlar om att folk är för mycket spänningsmänniskor nu för tiden. Att allt är som bäst i början av en ny relation. Sen hittar man någon annan. Det är nog egentligen inget personligt mot någon. Jag tror dessutom att många ständigt är på jakt efter något "bättre" som de alltid tror finns där ute.

Postat av: pingu

Varför vara ärlig när de är så mycket lättare att bara försvinna.

2008-05-19 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback