"Men jag saknar dig i skolan"

Det är måndag, skoldag och jag är i Leksand. Detta borde betyda att jag har varit i skolan idag men tyvärr blev det inte så. Jag messade min mentor igår och frågade ifall vi skulle ha henne eller om vi skulle ha en annan lärare idag. Det visade sig att vi skulle ha den andra läraren och jag klarar bara inte av henne. Jag hade svårt för henne då jag fortfarande orkade vara i skolan, då kan ni tänka er hur omöjligt det blir för mig nu när jag egentligen inte ens har ork att vara i skolan överhuvudtaget. Det plus att jag hade nattligt samtal i ca. 6 timmar till kl. 05 imorse gjorde att jag valde att sova till klockan blev 11.15. Jag vaknade och såg att jag hade fått mess av Maddä. Frågade om hon ville umgås med mig och det ville hon så jag hämtade henne vid skolan och vi åt lite lunch tillsammans. Efter lunchen blev det slötitta på tv, lyssna på Bandit på webradion och bara snacka massa skit. Hon gick nyligen till bussen så nu är jag ensam igen, dock på hyfsat bra humör.

Hon var så söt när hon var här. Vi pratade lite om att jag inte vet hur mycket jag kommer orka gå i skolan den här veckan och lite så... då kommer det lite smygande "men jag saknar dig i skolan...".. *sötnöt* :) Blev jätteglad. Känns skönt att vara lite efterlängtad samtidigt som jag blir lite sorgsen eftersom jag vet att jag kommer bli tvungen att "lämna" henne i och med att jag inte kommer vara kvar här... :( Men jag hoppas att vi kommer hålla kontakten med varandra även efter att jag har flyttat hem till Sthlm igen.

Just det... blev som sagt nattligt samtal igår/inatt... Det var nog ett av de mest givande, mest roande samtal jag har haft på mycket mycket länge. Och jag som bara skulle förklara hur det stod till med min lägenhet och skolan... *haha* Aja, i vilket fall som helst var det helt underbart och jag hoppas det kan bli flera sådana samtal (om än att det antagligen blir en svindyr telefonräkning för den som nu betalar den... *oops*).

Nu måste jag hitta på nån mat för jag ska iväg på match om typ 1½ timme.

Maddä: TACK!
Andreas: TACK!

Kommentarer
Postat av: Outbreak!

hihi jag är namngiven...no turning back now! moahaha
Sandra: Varsegod


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback