"Jag älskar dig"

Jag trodde att jag skulle klara det bra men ack så fel jag hade. Han har varit ifrån mig knappt två dygn och jag klättrar redan på väggarna. Det är dessutom fortfarande tre dygn kvar innan han kommer hem! Hur ska jag orka? Hur ska jag klara av att bita ihop i ytterligare tre dygn?

Jag lovade mig själv att inte bli beroende av någon igen, jag lovade mig själv att klara mig på egen hand. Och det gick faktiskt ganska bra... tills han dök upp och jag föll pladask. Nu skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom, han är min andra hälft och jag kommer aldrig kunna känna mig hel utan honom.

Jag älskar honom...


Jag älskar dig Peter och du betyder så galet mycket för mig! Jag hoppas verkligen att det här kommer vara för alltid för jag har aldrig tidigare känt såhär. Du gör mig hel. Du får mig att må bra och du gör mig lycklig. Jag tänker på dig varje minut, varje sekund som går och jag saknar dig så mycket att det gör ont! Allt jag vill nu är att få vara i din famn igen! Kom hem snart älskling, jag klarar mig inte utan dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Awww ^^

Postat av: Peter

saknar massor Vill bara rymma härifrån och vara med dig! :(

2008-07-01 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback