Baksmälla utan alkohol?

Fy satan va jag mådde piss när jag vaknade i morse. Man kunde nästan tro att jag hade varit ute och supit skallen i bitar igår kväll. Det stämmer ju inte riktigt, men nästan. Ute hade jag varit i alla fall. Jag och syster var på Bandit Rock Awards på Tyrol igår. "Uuuuuunderbart!!!!" är det enda jag har att säga om det. :) Vilken kväll, och vilket drag! :) Snygg-Peter var där, Sonic Syndicate, Lillasyster, Raisted fist, Neverstore och TAKIDA spelade! *Sandra lyckligast i världen just då* Det var huuuuuuur många sjukt snygga pojkar som helst. Vid ett sånt tillfälle önskade jag att jag hade fler än ett par ögon! :P

Efter en lyckad kväll på Tyrol drog vi vidare till Anchor där vi mötte upp systers kompis Petra. Det blev en hel del drinkar och massa tjatter som det brukar bli när man är ute. Jag blev också dränkt av en baccardi lemon med sprite. Petra blev tillstött (säger hon) när hon skulle ställa ifrån sig den så den hamnade över hela min rygg. Jaja, shit happens. :P Jag hittade en grymt söt pojke som jag vilade ögonen på resten av den kvällen men jag vågade aldrig göra nåt åt det. När vi skulle gå hem frågade jag vakterna om det var okej att ta med sig en av de anställda hem och de sa att det var det så jag funderade på att gå in och hämta honom men det blev till slut en hemresa utan pojke i alla fall. *damn it* ;)

Kom hem ca. 03.45 i morse, sminkade av mig och gick sen och DOG i sängen (jag skojar inte, jag trodde verkligen att jag var levande död). Ranglade upp vid 9 för att de alkholfria drinkarna hade nåt fram till kissblåsan, stönade fram till mamma "väck mig senast 11" och gick sen för att fortsätta dö en stund till. Mamma försökte väcka mig vid 11, jag vaknade men kroppen gjorde det inte. Låg näst intill orörlig en halvtimme innan jag lyckades masa mig upp. Halsen gör ont av allt skrikande och kroppen har inte funkat alls idag. 7 timmars sömn efter en helkväll på stan funkar inte för mig. Ikväll blir det tidigt, har varit übertrött hela dagen.



Idag har jag först varit och handlat med mamma, sen iväg och titta på handboll, både a- och b-laget. *saknar dem* Skulle gärna umgås lite med någon ikväll men vet inte vem eller nånting. Klockan är redan snart 19...

Just nu är det värsta snöovädret här. Om det fortsätter såhär i morgon också tänker jag inte åka hem, tar inte den risken att köra i det här vädret. Fy fan säger jag bara!! Skulle i och för sig inte göra mig något om jag råkar bli kvar en dag till, men jag tror tyvärr inte att jag har sådan tur.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd att du inte drog med dig honom hem. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback