4 dagar kvar

Jag lyckades inte hålla mitt mål att vara i skolan hela den här veckan. Somnade halv 6 imorse och med tanke på att min klocka skulle ringa 7 var det inte särskilt bra. Jag tror inte ens att jag vaknade när klockan ringde utan jag vaknade halv 12 och insåg att det var kört. Paniken kom på en gång... det kommer bli ännu värre att försöka ta sig till skolan imorgon. Dessutom är det lång dag imorgon med jobbiga lektioner så det kommer krävas otroligt mycket för att jag ska klara av det. Men jag måste... jag måste verkligen...

Blev så glad förut, fick mess från en kompis som jag inte har pratat med på länge. Det är Robins kompis flickvän som jag umgicks en hel del med när jag var tillsammans med Robin men sen vi gjorde slut har vi nästan inte pratat alls. Blev som sagt jätteglad då hon messade och vi pratade ett tag via sms. Saknar henne. Lite synd att hon bor så långt bort, hon är en sån jag skulle kunna tänka mig att umgås en hel del med. Skulle försöka ses nån gång. Hon och Fritte (hennes pojkvän) brukar vara i Sthlm ibland så vi skulle försöka ses när de är där. Dessutom är jag lite sugen på att åka och hälsa på henne nån gång... samtidigt vill jag inte vara där för länge... kommer antagligen få jättepanik... men det är för långt att bara åka över en dag... :( Men det visar sig...

Nu måste jag försöka komma i säng om jag ska komma upp imorgon... klockan är redan för mycket...... :( Men det visar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback