Städning och förberedelser

Jepp, ikväll är det inflyttningsfest som gäller. Blir nog en ganska lagom stor skara folk som kommer, ca 15 pers räknade vi ut (med oss inkluderade). Det som jag tycker är så roligt är att det blir blandat från både hans och min "sida".

Just nu håller jag på för fullt för att städa lägenheten och fixa inför kvällen. Eftersom de flesta som kommer aldrig har varit här så måste det ju vara snyggt i alla skrymslen och vrår. I vanliga fall kanske man hade öst in all skit i nåt förråd eller nåt men nu går ju inte det. ;) Det är inte jättemycket som ska göras egentligen men jag är ju perfektionist så allt ska vara så bra som möjligt... :P

Igår var jag hos läkaren också. Dock tog de inte bort min knöl som jag trodde att "punktering" skulle innebär. Nej nej, de tog bara ett prov på den för att ta reda på vad det är för typ av knöl (dock inget farligt sa de i alla fall). Ont som satan gjorde det att ta provet. De stack in en lång nål och det gick väl an (gammal van blodgivare) men när de sen började grotta runt med nålen inne i knölen, då jävlar gjorde det svinont!! I vilket fall, provsvaren tar nån vecka eller så, så om ca. 10 dagar kunde jag räkna med svar från min läkare.

Nu ska jag fortsätta att göra klart här hemma. Det är ca. 7 timmar kvar tills folk börjar komma och 7 timmar kan gå ganska fort... :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att det blev en lyckad kväll! :) massa kramar från Luleå

2008-12-13 @ 09:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback