Patchkväll

Jepp, älsklingen jobbar över som vanligt en gång i månaden. Det suger... men vad ska man göra... var tredje tisdag kväll är han borta. Mamma har varit här och ätit samt tittat på Prison Break med mig. Nu är jag dock ensam igen.

Jobbade kort dag idag, 4.56-8.44. Inte ett dugg jobbigt, tänk om man kunde ha fler såna dagar! ;) Skulle ha lämnat blod med syster och ätit lunch med älskling idag men det sket sig så jag sov massa istället. Sov för mycket så har dragits med huvudvärk hela kvällen. *blää*

Imorgon är jag ledig, har inte bestämt vad jag ska hitta på då men det visar sig säkert. Lediga dagar har en tendens att försvinna alltför fort.

Nu tror jag att jag ska ta tag i disken och städningen... kanske gå och slänga lite sopor från i fredags eller nåt. Har inte orkat ta tag i nåt alls denna helg men för att slippa känna stressen över det imorgon så är det nog bra att ta det ikväll.

Sen ska jag bara vänta på att min älskade kommer hem så jag får ha honom i mina armar igen! Han gör mig till världens lyckligaste, bara genom att finnas!! *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Peter

Den tredje tisdagen varje månad, stämmer bra det. Och kollar man kalendern, så inföll den tisdagen igår ;) puss

2008-12-17 @ 12:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback