Ledig

Jepp, idag är jag ledig. Sen jobbar jag torsdag-söndag, är ledig måndag och sen jobbar jag tisdag-fredag. Ja, ni tänker helt rätt. Jag jobbar julafton, juldagen och annandag jul. Det suger lite men är i alla fall lite bättre pengar så det är väl bara att bita ihop.

Usch, jag är så less på mitt jobb just nu. Vill hitta nånting att göra som jag verkligen trivs med, nåt med normala arbetstider som tillåter ett liv vid sidan av. Jag hatar att jobbet är hela mitt liv, att jag inte gör annat än jobbar, äter och sover. Jag är nybliven sambo men träffar min sambo mindre nu än vad jag gjorde innan vi blev sambos. Det är fan sjukt.

Nu är det dags att hitta på någon frukost och försöka komma på vad jag ska göra för vettigt med den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback