Inflyttningsfest avklarad!

Ja, då var inflyttningsfesten avklarad och det blev riktigt bra! :)

Vid 20-tiden började de första droppa in. Därefter kom folk i omgångar. Totalt var vi ca 17 personer men det gick som sagt lite i omgångar. Det var riktigt trevligt och sängen blev inte besökt förrän nån gång vid 5-halv 6 imorse. Hade två stycken som sov kvar, resten ramlade hem vid olika tider.

Sitter just nu och är alltför seg för att riktigt orka tänka. Peter ligger fortfarande och sover... Det säger väl det mesta egentligen. Men ja, jag är nöjd med kvällen, bortsett från att jag fick torka spyor i trapphuset och en öl hamnade på parkettgolvet. Men i stort var det riktigt lyckat.

För att ändå berätta lite vad som hände under kvällen så slänger jag upp lite bilder.

                

Kommentarer
Postat av: Ellinor

tack för igår!

men nu är jag fan sugen på anchor..

jag o petra snackade om att ta det i mellandagarna när man har fått lön o jag är barnfri

vad sägs?!?

2008-12-13 @ 16:13:06
Postat av: Victoria

Å vad trist att jag inte kunde komma! Ni ser ut att ha haft jättekul ju..;-)

2008-12-13 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback