Dåligt samvete

Hjälp va jag har blivit inaktiv här! Fler och fler klagar på att det aldrig kommer några nya inlägg och när jag går in i min inläggslista ser jag att det blir längre och längre uppehåll mellan mina inlägg. Usch, det är ju inte alls meningen. :( Får jättedåligt samvete och blir tvungen att sätta mig och blogga en stund nu. :P

Vad händer i Sandras liv då.... jaa... egentligen inte jättestor skillnad från när jag skrev sist, jag jobbar, äter, sover, pussar på Peter och ja... det är väl typ det. *ler* Som det är nu känns det som att det enda jag gör är att jobba, trots att jag egentligen inte jobbar mer än nån annan. Men det beror väl kanske på att alla andra har/har haft semester till skillnad från mig som har jobbat nu i semestertider. Dessutom är jag bara ledig varannan helg så jag får aldrig den där lite längre ledigheten som en helg ger, och det gör också att det känns som att jag jobbar konstant. En dag ledigt försvinner så fort, för man orkar nästan inte göra nånting då.

Annars, vad som har hänt utanför det vanliga. Igår (onsdag) var jag och Peter på Skansen och såg Backyard Babies och Takida. BB var helt okej, har aldrig lyssnat särskilt mycket på deras musik men det var ändå ett skönt sound. Däremot var Takida KUNGAR som vanligt. Fy fasen va jag älskar dem live. Det var ju "bara" femte gången jag såg dem live. :) Det var inte alls meningen att jag skulle gå och se dem för jag jobbade egentligen den kvällen så jag hade inte ens engagerat mig i att försöka skaffa biljetter men sen hade Bandit tävling som vanligt och jag bara "råkade" ringa in och vinna biljetter (igen :D) så ja, då blev jag ju tvungen att gå. ;) Var lite orolig för att jag inte skulle kunna gå pga jobbet (var först schemalagd till 20.45) men vår snälla personalplanerare lyckades ändra så jag slutade 18.22 istället. *yey*

Men som sagt, Takida var GRYMMA, dock blev det väldigt jobbigt att lyssna på dem... Jag har tydligen världens PMS just nu så jag går runt och irriterar mig på allt och vi började tjafsa om nåt varpå Peter går ifrån mig. Allt blir jättefel och jag mår dåligt.... som om det inte vore nog spelar de "Reason to cry" som jag lyssnade konstant på på mormors födelsedag så den låten är jätteförknippad med henne.... då gick det inte längre.... de små tårar som hade runnit innan blev till en hel störtflod... men som tur är är min sötnos världens bästa så när jag sa att den låten var mormor (messade) så kom han och höll om mig och så fick jag gråta mot hans axel. *kärlek* Snacka om att känna sig älskad, när han trots att vi hade tjafsat bara lägger undan allt skit och kommer till mig när han vet att jag behöver honom!! Han är fan världens finaste!! *älskar*

Sen har vi varit på fest också (ett jävla rännande på oss hela tiden ;)). Peters kompis Jimmy hade fyllt år så vi var där på fest i fredags. Var riktigt trevligt att få träffa fler av Peters kompisar, bortsett från att *host* Peters ex *host* var där. Med tanke på att jag dessutom (håll i er) hade en viss procent alkohol i kroppen (fem stycken 2,25% cider gör faktiskt sitt på nån som ALDRIG brukar dricka alkohol). Jag lyckades dock trivas ganska bra större delen av kvällen men till slut blev det för mycket. Men vi lyckades i alla fall avsluta kvällen på ett bra sätt. När vi kom hem pratade vi en del och sen kändes det okej. Dock tycker jag fortfarande att det här med hans ex är ganska jobbigt, de var trots allt tillsammans i 7 år och har ett långt förflutet tillsammans. Jag hoppas bara att vår framtid slår deras förflutna, för jag har hittat den jag vill leva med.

Nej, jag tror det är dags att avsluta det här... jag känner att jag inte kommer nånstans med inlägget då jag mest sitter och tittar bort mot min älskling som sitter vid den andra datorn och saknar honom så nu ska jag istället ta och stoppa undan datorn, hämta blåbärsglassen i frysen och sen krypa upp i soffan tillsammans med det vackraste jag vet. :)

Men ni som saknar mig, jag finns alltid på telefonen och jag saknar er också!!! Jag vet att jag är dålig på att "visa" mig men jag ska försöka bli bättre... måste bara få lite ordning på vardagen efter allt nytt som jobb och pojkvän innebär. :) Men jag tänker på er och jag älskar er. :)

Det bästa som finns
bjuder på lite underbar kärlek. *lycklig*

Kommentarer
Postat av: Mika

naaaw vad söta ni är pussgurkor! =)

Postat av: Sandra

Aww, vilka söta turturduvor! Glad för din skull gumman. :)

2008-08-15 @ 09:36:27
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Maddä

Så söta ni är... Jag vill dock också få pussa och krama på dig :)

2008-08-18 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback