TAKIDA!!!! *wiie*

Jag är så jävla BRA!!!

Bandit har en tävling den här veckan där man varje dag kan vinna två biljetter till Takidas utsålda spelning på Cirkus här i Stockholm. Som alla vet är jag GALEN i Takida men hade inte råd att köpa biljett när det fanns så jag har varit skitgrinig för det. Idag när Peter tävlade ut två biljetter tänkte jag "What the hell, man kan ju försöka i alla fall". Jag ringde direkt när han ställde frågan och det gick fram signaler. Efter jag vet inte hur många signaler tänkte jag typ precis lägga på när jag hör "Bandit, det är Peter". Jag blev helt skakis men lyckades i alla fall hålla en hyfsad konversation med honom. Han frågade efter svaret på frågan "Vart spelade Takida sist de var här i Stockholm?" och eftersom jag själv var där var jag ju stensäker på svaret "Arenan". Det underbara "rätt svar"-ljudet spelades upp i mitt öra och han gratulerade mig till två plåtar till Takidas spelning på söndag. Jag fattade knappt att det var sant, jag, Sandra, som aldrig vinner något, hade precis vunnit två biljetter till den konsert som jag helst av allt vill gå på. Ni kan ana att jag dansade runt hela lägenheten när vi hade lagt på!!!

Och eftersom jag är världens bästa lillasyster så tar jag med mig min älskade syster, för jag vet att hon också vill gå och hon är värd det, så som hon alltid ställer upp för mig! *älskar*

Så, på söndag, då jävlar smäller det, då är det Takida-konsert igen.
Jag är lycklig!!!


image27   image28

Kommentarer
Postat av: Lisa

Helt jäkla underbart!:D Puss

2008-04-07 @ 16:09:01
Postat av: Ellinor (syster)

du är inte så jävla bra.. du är BÄST!!!
*älskar*
fan vad kul det ska bli!
är massa stolt över dig
*puss o kram*

2008-04-07 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback