Roadtrip

Idag har jag varit på roadtrip med en trevlig pojke. Vi åkte ut till Adelsö, runt hela Adelsö och sen tillbaka. Pratade om lite allt möjligt. Han pratade massa mysigt (norrlänning). *wiie* Synd bara att det aldrig kommer kunna bli nåt. Aja, prata kan man alltid göra i alla fall.

Igår var det sjukgymnastik igen. Det gick mycket bättre än sist. Gick igenom hela programmet utan större problem. Nästa gång ska vi öka till 2x30 reps istället för 1x30. På kvällen var det träning som också gick hyfsat bra och efter den brummade jag iväg till Andreas och tittade klart på första säsongen av Gilmore, "bara" sex säsonger kvar. *ler*

Vill åka till min ängel. Hon skulle vara ensam hemma i helgen. Saknar henne, men kan inte åka pga att jag inte har några pengar. Fy fan va jag hatar det!! Är så less på att vara pank, är så less på att behöva tacka nej till allt pga att jag inte har råd... :(

På onsdag börjar jag min utbildning på Swebus. Börjar bli otålig... vill bli klar nån gång så jag får börja jobba. Är less på att sitta hemma och inte göra nånting alls...

Idag blir det grattis till Andreas som fyller 22 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback