It hurts being with me

image29

Igår var det Takida-konsert på Cirkus. Förband var Blowsight, också bra band men inget slår ju Takida, så är det ju bara. Lite jobbigt var det att vi hade sittplatser, kändes inte riktigt lika bra som att stå typ längst fram och trängas men vi såg i alla fall jäkligt bra och det är väl viktigast. Det är alltid lika underbart att se dem live, ruggigt bra live-band faktiskt. De bjuder så mycket på sig själva och är så härliga på scen.

Är överlycklig för gårdagen, de ger mig en särskilt känsla som är svår att hitta på något annat sätt.



I övrigt har allt bara varit skit idag. Jag gick upp 10 imorse för att masa mig iväg till sjukgymnasten kl. 11. Vi började med lite lätt uppvärmning och sen skulle vi köra igång. Problemet var bara att jag blev illamående och det bara blixtrade framför ögonen så fort jag gjorde något. Vi försökte lätta övningar, att jag satt ner osv men det var helt omöjligt. Jag mådde skitpissigt så hon skickade hem mig. Nytt försök på torsdag. *vill inte* Usch... jag tycker inte om att gå till henne... även fast hon inte gör nåt för att det ska bli så, får hon mig att känna mig dålig...

Har känt mig konstig hela dagen. Har blivit yr flera gånger och känner mig jättesvag. Dessutom trodde jag verkligen att jag skulle spy när jag satt och vilade lite på hennes rum innan jag skulle masa mig hemåt.

Det som känns värst är att det säkerligen beror på att jag inte tar hand om mig själv just nu (mat, träning, sömn osv är ju i sån obalans att det är äckligt för tillfället...).

Aja... som sagt.... fucked up-day helt enkelt...



Har massor jag skulle vilja få ur mig... som vanligt när jag har en dålig dag... men jag får inte ihop orden riktigt, de vill inte riktigt forma sig till förståeliga meningar...

Jag vill hitta någon som förstår mig, någon som verkligen förstår mig. Jag tror inte att jag nånsin kommer att göra det... Ingen klarar av att komma mig så nära... Jag skadar folk. De som kommer för nära blir skadade och sedan flyr de för att slicka rent sina sår jag har åsamkat dem. Jag borde sitta inlåst...

Jag vill göra illa någon. Vill se någon lida. Se någon lida mer än jag själv.

Har haft sjuka drömmar senaste nätterna. De har alla haft någon koppling till mitt vakna liv så de har blivit så verkliga på något sätt. Jag tycker inte om verkliga drömmar, de gör att jag tappar fästet mellan dröm och verklighet. Jag avskyr att ha drömmar som gör att jag börjar tvivla på vad som är dröm och vad som är sanning. De får mig att känna som om hela mitt liv är en enda stor bluff, att jag egentligen inte finns här.

När ska jag få fly verkligheten på riktigt??

"Feels like it's coming down
It hurts being with me
Don't walk away, can't you hear the scream"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också hitta någon som verkligen förstår mig, någon som man kan prata med om allt. Sambon finns ju men det är inte samma sak, jag vill ha en vän..

*Kramas med*

Postat av: pingu

jag håller tummarna för dig!

2008-04-14 @ 23:31:34
Postat av: Maddä

Du får slå och skada mig. Jag kommer lida. Men jag är villig att offra en del av mig för att du ska få må bättre, bara så du vet... Älsebex

2008-04-15 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback