"Det känns föör bra"

"Det känns föör bra för att vara sant" sa jag till alla. Ingen trodde mig, alla sa att det visst kunde vara så bra. Men jag hade en oro i magen som inte ville försvinna. Det visade sig att min oro hade sina grunder.

Jag har aldrig vågat lita på min magkänsla. Det konstiga är att till 99% av alla gånger har den faktiskt rätt, hur jobbigt det än är att erkänna det. Jag tror att jag måste börja lita mer på min magkänsla. Hädanefter ska jag alltid gå på min magkänsla.

Om du läser det här: jag tycker om dig, men jag hatar att jaga folk. Jag lägger det här i dina händer nu. Om du vill är jag med på det, annars kommer jag göra allt för att försöka förtränga det här. Jag vill inte vara beroende av någon, det är det värsta jag vet.

Ta det lugnt: helt okej, så länge jag vet att vi står på en hyfast stabil grund.
Bara leka: inte okej. Visst, alla kan vi behöva leka av oss ibland men jag är den typen av person. Jag har testat förut men det funkar inte för mig. Vill du bara leka utan att ens försöka se om det kan bli nåt, då får du vända dig till någon annan, för jag kommer inte ställa upp på det.

*alltid för jävla naiv*





Jag har haft en riktigt dålig dag idag. Känns som att det mesta har gått fel o mycket kan bero på det som cirkulerar i mitt huvud hela tiden. Bl.a. du men också mormor. På onsdag.... kommer jag orka?? Kommer det brista totalt?? Jag vet inte o det är det som skrämmer mig. Tycker inte om att inte vara förberedd. Vill veta vad som komma skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback