Glädjedödare

Hon kan verkligen förstöra ett bra humör. :(

Jag: "Mamma, jag har varit och tittat på en lägenhet"
Hon: "Jaha, vad är det för nåt då?"
Jag: "Den är iofs jätteliten men mysig och mycket mycket bättre än här."
Hon: "Vad kostar den då?"
Jag: "2600:-/månaden."
Hon: "Aha.... då kommer det till el också."
Jag: "Men jag vill härifrån."
Hon: "Aja... men det känns som det är sån himla panik med allt bara. Den där stugan du snackade om då?"
Jag: "Det ÄR panik. Jag mår skit av att bo här. Jo, jag ska prata med henne om det också."
Hon: "Jaja... du gör väl som du vill..."


Seriöst, det är INTE vad jag behöver just nu. :( Jag behöver stöd, någon som säger: "Gud va bra, det är ju åt rätt håll iaf. Sen om du inte vill bo där hela tiden så kan du ju leta i lugn och ro, du slipper ju iaf att bo på skolan, eftersom det får dig att må så dåligt."

Mitt glada humör försvann otroligt fort... men ja... hon med lägenheten skulle snacka med hyresvärden imorgon och sen höra av sig. Vill inte hoppas innan jag vet. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sa hon så!!! vet du om el tillkommer eller är inräknad?, tänkte för här är den ju inräknad... Men vi får la se hur de blir, hoppas de ringer snart och berättar för dig hur det blir! Jag tyckte iaf. det var en liten men fin lägenhet!!! Bara så du vet :-)

KRAM

2007-11-28 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback