shopaholic??

Nej, så illa är det inte men jag har spenderat lite pengar iaf. :) Fick ju pengar när jag fyllde år o eftersom min plånbok tydligen inte kan hålla i så mycket pengar så fick jag ett sug efter att göra av med dem. Så det gjorde jag (en del av dem iaf *skratt*).

Sandra köpte:

- ett par jeans (de jag köpte i Mora för en månad sen har tydligen blivit för stora så fick köpa en storlek mindre)
- en tröja
- make up-borttagning (den andra svider ju i ögonen :( )
- min underbara hudkräm (Vaseline Intensive Care Aloe Fresh med gurka o aloe vera)
- 3 par strumpor (randiga såklart, vad annars?!?!)
- engelsk-svensk ordlista (håller på att bli galen på alla ord som jag vill men inte kan kolla upp!!)

O hela kalaset (inklusive en sallad till lunch) gick på 1016:-. Ojoj... Sandra är bra på att göra av med pengar *hrm*



Var i Norrtälje hos Robin igår. Satt o pratade o hade allmänt trevligt. :) Sen sket det sig lite för jag glömde kolla bussar o det gick ingen hem så jag fick knata över till Mia runt strax efter 2 o sov hos henne istället. O mitt i natten råkade jag slänga ner hennes katt på golvet i sömnen (man ska inte sova på mig utan att jag vet om det, då finns det en risk för att hamna på golvet).



På lördag har vi match mot AIK. Vinner vi den är vi helt klara för att gå upp i div. 1. Snacka om att man börjar bli lite nervös nu alltså. Vore så jävla roligt att gå upp i div. 1. Vet ju inte hur det blir med skolan i Leksand nu heller så nu kanske jag blir kvar i Sthlm o kan va med o spela. :)



Jag mår ok, trots omständigheterna med allt. Visst, jag har mina mörka stunder då jag tror att världen ska rasa samman men jag håller ihop trots allt. Jag kämpar vidare o jag kommer komma starkare o levande ur det här. Men jag behöver hjälp så jag tar gärna emot sällskap så jag slipper kämpa med ensamheten själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback