Bad day

Jo, har en ruggigt dålig dag idag. Började med att jag typ grät mig till sömns inatt. Sen vaknade jag 11 o mådde lika dåligt. Så jag slog på radion o somnade om till 12.30. Känner mig rätt nere idag. Det kommer över mig hela tiden o jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det. Vet inte hur jag ska hantera alla dessa känslor som hela tiden befinner sig inom mig. Jag vet inte hur jag ska få utlopp för dem. Ibland verkar jag må riktigt bra, men ibland så kommer dessa stunder då jag bara vill lägga mig i någons famn o gråta slut på alla tårar. Men problemet är att jag har ingens famn att krypa in i. O det är nog det som gör allra ondast. Att jag inte har nån som stryker mig över håret, som säger att den älskar mig o kysser mig lätt i pannan o torkar mina tårar med sin hand.

Fan va ont det gör....

Det jag är allra mest rädd för är nog att jag ska fortsätta vara ensam. Visst, det är skönt att kunna rå om sig själv men jag är nog mer en person som tycker om att rå om någon annan mer än mig själv. Vad är det för poäng att springa runt o leva livet om man inte har någon att dela det med??

Gah.... tragiska ballader är inte rätt musik för mig just nu men vad ska jag göra... jag behöver dem... :(

Jag försöker tala om för folk att jag inte är så perfekt som vissa verkar få för sig. O ändå verkar de bli besvikna när de träffar mig. Det är fan inte mitt problem. Vill man inte bli besviken så får man fan se till att inte ha så höga förväntningar. Det är inte jag som trissar upp förväntningarna, jag gör snarare allt för att folk inte ska få så höga förväntningar men ändå verkar de bli besvikna. Idioter. Sluta tro så mycket om mig förrän du har träffat mig eller träffa mig inte alls!!

Jag fattar verkligen inte hur man gör för att träffa folk. Visst, man kan träffa folk på internet men då måste man gå igenom hela det där rabbaldret med att snacka först på internet, sen på tel o sen om det känns bra så ska man träffas IRL o då har man redan fått en bild av människan som kanske inte alls stämmer i verkligheten. Hur träffar man folk IRL på en gång?? Förutom krogen då... jag är inte en sån som kan stå o flirta i ICA-kön liksom. Jag har alldeles för dåligt självförtroende för att flirta IRL. På internet går det bra för där kan jag använda hjärnan men IRL blir man alltid bedömd efter utseende o där ligger jag så långt efter. Folk tittar liksom inte efter mig. Men ja.... min tid kommer väl *försöker vara äckligt optimistisk men det skiter sig rätt fort*

Kommentarer
Postat av: Christer

Gick på länken hit från QX.Tänkte kommentera det sista avsnittet 18/3-07 kl.14:28.Det finns miljoner sätt att träffa folk på men det finns bara ett som passar bara dig.Det kommer från insidan och när det är rätt känner du det om man anstränger sig blir det bara fel.Har du inte tänkt på det att när man e ihop me nån så är alla intresserade men e man ledig och letar så kan man tro att det står desperat i pannan.Jag kan va så att jag kan prata med vem som helst men det uppskattas inte alltid eller tas på rätt sätt en del tror man e dum i huvet men d skiter ja i.Nä, vi kanske skulle starta en klubb för såna som oss.Vet inte om d här va så mycket till kommentar till det du skrev men du förstår va ja menar tror jag.Kramis crille Ps.du kan kolla på mitt space om du vill,har inte skrivit så mycket men lite är det iaf.Ds.

2007-07-30 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback