Spenderbyxorna på...

Usch usch usch... jag är alldeles för bra på att göra av med pengar. :( Såg att jag fått in mina skattepengar idag, lite drygt 3000:-. Direkt började jag handlar. *hmm* Iofs började jag med att betala lite räkningar (vilket var nödvändigt) så på bara det gick nästan 500:-. Sen var jag ju "TVUNGEN" att köpa Gilmore Girls Säsong 6 som kom ut i slutet av maj *har toklängtat*. Så där rök 478:- till.  DESSUTOM så har ju biljetterna till Nightwish´s konsert på Arenan i december släppts så då var jag ju "TVUNGEN" att boka en biljett till den också o det var ju "bara" 350:- till. Så på typ mindre än 15 min gjorde jag av med nästan hälften av skatteåterbäringen. Fortsätter jag så är de slut om fem minuter. Men nej, jag ska verkligen FÖRSÖKA hålla i de pengar som jag har kvar nu, det är trots allt lite knappt tre veckor till löning så det kan ju va trevligt att ha nånting att leva på, trots att jag är van att leva på under existensminimum.

Jag är iaf nöjd med mina inköp, har ju längtat efter både Gilmore o Nightwish hur länge som helst så de inköpen skulle ju ha gjorts nån gång i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, har du redan fått skattepengarna? *Avundsjuk*

Postat av: Ellinor

hade ingen aning om att nightwish spelar igen... vill också ju!!!
pengar är by the way livsfarligt att ha
god natt

2007-06-06 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback