spenderat pengar

Jupp, igår spenderade jag 1500:- BARA på mig själv! *ler*

Okej, jag köpte biljetthäfte till bussen, ett äpple, en vatten o åt på Subway så där gick 178:- men resten spenderade jag på mig själv iaf. Dessutom var det bara på ytliga saker vilket är helt chockerande för att vara jag. Men det kändes rätt bra trots allt.

Köpte:

- nagellacksborttagare
- make-upborttagare
- nagelfil
- polerfil
- ansiktsrengöringskräm
- fransk manikyr-set
- "eyes wide open" mascara
- puder (tycker dock att det var liiite mörkt)
- en brun 3/4-ärmad topp på H&M
- en svart 3/4-ärmad topp på Indiska
- ett svart linne på Indiska
- "Envy me" från Gucci (parfym)

Känns bra, lite utseendefixerat, men bra. ;) Vem vet, nu kanske ni får börja se mig sminkad. Är faktiskt (hör & häpna) sminkad just vid detta tillfälle som jag skriver. Lägger kanske in en bild senare, bara för att chocka er. *skratt*

Nu ska jag till bussen, ska iväg o käka *kurr i magen*

So long!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback