min o Robins framtid?

Jaa, hur ser den ut egentligen? Vi har pratat lite om det o båda är väl på det klara med att nåt måste hända snart för att det här verkligen ska kunna hålla. Grejen är bara den att vi båda har saker vid sidan av som tar tiden ifrån oss. Men jag börjar känna det nu, om jag inte har nåt jobb när serien tar slut, då flyttar jag fan dit på en gång!! Vad ska jag sitta här nere i Sthlm o inte göra ETT SKIT medan han är där uppe?? Varför ska jag va här nere ensam om jag kan få vara där uppe med honom? Skiter i vart jag är, bara jag får vara med honom!

2 februari ska jag på studiebesök på skolan, då ska jag bestämma om jag ska söka dit eller inte. Därefter får vi bestämma mer konkret vad som ska hända. Men en sak är säker: ska nån göra slut så är det HAN för jag släpper honom inte nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback