helvetes jävla skit!!!!!!!

Säg att det här bara är en dålig dröm. Säg att det här kommer gå över o allt kommer att bli som vanligt. Säg att det här inte är på riktigt, att det bara är mitt huvud som spelar mig lite spratt. Säg att jag kommer skratta åt det här en dag. Säg att det inte är sant.


Jag hatar att bara sitta o gråta. Jag hatar att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag hatar att jag gör saker som jag inte borde göra. Jag hatar att jag mår dåligt. Jag hatar att jag velar. Jag hatar att du inte finns där. Jag hatar att du inte förstår mig. Jag hatar att du tar mig för givet. Jag hatar att jag tar dig för givet. Jag hatar dig. Jag hatar mig. Jag hatar oss. Jag hatar allt.


Närhet. Kärlek. Ömhet. Tvåsamhet. Förståelse. Glädje. Lycka. Sånt jag inte har längre.


Tårar. Smärta. Sorg. Ilska. Rädsla. Skräck. Ångest. Det jag känner nu.






(NEJ, jag tänker INTE förklara det här inlägget för någon så det är ingen idé att du frågar. Det är bara vad jag känner i nuläget. Varken mer eller mindre. Låt mig bara vara ifred!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback