Känner mig totalt värdelös...

Snacka om att blickar kan döda. Jag trodde inte jag var en sån som tog åt mig särskilt mycket men oj va fel jag hade.

Satt på Mc Donalds i Hägernäs. Var hos syster så på vägen hem stannade jag till för att äta lite. Beställer min mat o går o sätter mig. En bit bort sätter sig två tjejer (fjortisar i min bemärkelse men nu ska jag inte va sån..). Den ena tjejen tittar på (vad jag tror är) mig o säger något till den andra som vänder sig om o tittar på samma sak. Hon tittar på sin kompis igen o de börjar skratta. Detta upprepas ett antal gånger. Antingen hade jag en stor clown bakom mig som jag själv inte såg eller så hade de väldigt roligt åt mig av någon anledning. Där jag då sitter o försöker äta när känner dessa blickar gör ju att jag totalt tappar lusten för att äta (eller finnas överhuvudtaget). Jag känner mig som den fetaste o fulaste människan i hela världen o jag vill bara sjunka genom golvet. Jag kände mig verkligen totalt jävla värdelös som människa. Det som är allra värst är att det är varken första eller sista gången någon kommer få mig att känna mig så.

Min största fundering är helt klart "vad var det de tittade på?". Om det nu var mig, vad var det som var fel?? Är det att jag är tjock eller är jag bara allmänt misslyckad i deras ögon??

Fattar inte varför jag tar åt mig egentligen.. men jag gör det. Hatar när andra får mig att må så dåligt... Vill inte att de ska kunna bryta igenom min mur. Men den kanske inte är så stark som jag trodde. Det kanske finns en svag punkt någonstans längs med som jag har missat att mura igen??



Var hos Mia i söndags. Massa trevligt. :) Kom hem halv 6 på morgonen o det säger väl allt. :P Fick dessutom träffa "hennes" Robin. Har var mycket trevlig också. Hade en del trevliga diskussioner han o jag. Vi kan snacka vi! *ler*

Jag avundas honom... han har gått ner 60 kg (!) helt på egen hand!! Snacka om coolt. Det är t.o.m. mer än vad jag har att gå ner totalt... Han säger att bara man ger sig fan på det så går det.... jag vill också.... speciellt efter idag... *hum*



På söndag är det två veckor tills jag fyller 20 år... hur ska man fira det då?? Är det något att fira överhuvudtaget??



Fick jobbet på Gröna Lund. Var på anställningsintervju på Mc Donalds idag. Får se hur det blir.



Saknar min Robin.... *älskar*

Kommentarer
Postat av: Ellinor

*kramar om syster megamycket* vet precis hur det där känns o det är förjävligt.. gjorde ont i mig att läsa om det. älskar dig!

2007-02-20 @ 12:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback