Färjestad i Stockholm och pissig dag

Fan va nice det var att se Färjestad igen. Har inte sett dem sen sista SM-finalen i Karlstad då de tog guld. Det var också en av mina underbaraste upplevelser inom sport (än så länge)! :)

Var i alla fall på Djurgården - Färjestad i Globen idag. Inte en superbra match men den var helt okej med ganska mycket spänning och jämnt spel. Tyvärr blev det bara 2-2 (hade hoppats på att FBK skulle ha spelat skiten ur Djurgårdarna) men det var i alla fall ingen förlust och då får man väl se det positiva i det.



I övrigt har det varit en skitdag idag. Kom tillbaka till jobbet efter att ha varit hemma i två dagar och fick inget annat än skit. Var tvungen att jobba över, fick kortare rast och allt var bara fel. Tur att ungarna var så söta idag och att vi tokbusade på eftermiddagen så att jag ändå var på ganska bra humör när jag gick hem. Men fan alltså, jag skiter väl i om din j*vla unge inte kan sova med mig, det är ert problem, inte mitt!! *morr* Byt dagis då om du tror att det hjälper! Vänta bara tills E inte jobbar hos oss längre, vad ska du göra då?? *säga något fult i all ilska*

Välkommen tillbaka till jobbet liksom!! *up my ass*



Saknar Robin... det är fyra veckor sen vi sågs och det är ytterligare en vecka tills vi kan träffas igen och då ska vi dessutom hålla på att flytta så det lär ju inte direkt bli någon "quality-time" med honom. :( *ensam ensam ensam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback