nyår 06/07

Jag åker till Robin över nyår. Puttrar iväg med tåget på fredag o kommer hem på måndag. Kan bli lite spännande att se hur han bor nu, har ju inte varit uppe i Mora sen han flyttade dit (har nog iofs aldrig varit i Mora så det ger sig väl naturligt). Skulle bli en lugn nyårsafton sa han för han jobbar på nyårsdan. Får se vad vi hittar på, känner jag oss rätt: ingenting *ler*




Shit... jag är en tragisk människa. Jag vill ut o umgås men hur långt kommer jag?? Inte längre än att jag fortfarande kan knalla runt i nattlinne o det säger väl allt. Jag är så less på allt... Det känns rätt hemskt när jag träffar min farfar oftare än mina bästa vänner... vet inte riktigt hur det ska tolkas. Antingen att vi umgås mycket i min släkt eller att jag typ aldrig träffar mina få vänner. Jag måste fan ta o rycka upp mig. Det här är inte okej. Jag vill inte va den självömkande loosern jag håller på att bli (eller redan är???).


Hjälp mig, rädda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback