Har ingen lust längre

Det här kan inte vara normalt. Jag o Robin ses typ aldrig, jag har bokat en biljett till honom för att få träffas i 2½ dygn men jag har INGEN lust att åka. Ska det vara så? Jag funderade t.o.m. på att avboka biljetten men det går inte för att den måste avbokas 7 dagar före avresa o så långt i förväg köpte jag den inte ens.

Vad ska jag göra??? Jag sitter bara o funderar på oss hela tiden, vad som ska hända mellan oss osv. Jag vill inte åka längre men jag kan inte slänga bort 364:- ut i tomma intet heller... FAN!!!!!!!!! Varför kan han inte ta reda på att han ska jobba, istället för att tro att han inte ska det. Jag gillar inte att inte ha all fakta när jag bestämmer mig för saker. Vad ska jag göra hela lördagen då????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback